بهترین اینترنت وایلرس کدام است
نوشته شده توسط : لیدی

دسترسی به شبکه پهن باند نوعی دسترسی سریع به وب است. در واقع، نام "پهن باند" به طور کلی از استفاده سریع از وب جدا نیست. از آنجایی که سرعت با نرخ بیت تخمین زده می شود، تعداد قطعات در واحد زمان، دسترسی به شبکه باند پهن به صورت 256 کیلوبیت بر ثانیه (کیلوبیت در هر ثانیه) یا سریعتر مشخص می شود. با این حال، پهنای باند معمولاً با سرعتی بسیار سریعتر از آن دانلود می شود. بنابراین، دسترسی به وب پهنای باند به دو مجموعه منحصربفرد سفارش داده می‌شود: سطح 1 (T1) ارتباط پهنای باند از 1.544 مگابیت بر ثانیه تا 2.048 مگابیت بر ثانیه و سطح 3 (T3) از 44.736 مگابیت بر ثانیه تا 159.2 گیگابیت بر ثانیه است. س با این سرعت‌های انتقال اطلاعات، پهنای باند به توسعه‌ای از اولین دسترسی سریع به شبکه، سازمان رایانه‌ای سازمان‌های هماهنگ (ISDN) می‌پردازد و در واقع پیشرفت بزرگی در اولین دسترسی به وب، شماره‌گیری است.

جدیدترین پیشرفت در دسترسی به وب پهن باند، تجمیع توانایی های راه دور است. دسترسی به وب پهنای باند از راه دور دقیقاً چیزی است که از نام آن استنباط می شود یعنی اینترنت وایرلس: دسترسی سریع شما به وب بدون پیوند یا سیم است. سازگاری وب از راه دور، و ظرفیت واقعی آن برای افزایش کارایی توسط مشتریان، خریداران را وادار می کند که با سرعت رو به افزایشی درخواست کمک کنند. آنها در خانه، دفتر کار، حتی در کافه یا اغذیه فروشی محله خود به آن نیاز دارند. متعاقباً بهبود دسترسی به شبکه پهنای باند از راه دور: این یک معامله دسترسی به شبکه همراه است که ظرفیت دسترسی از راه دور به وب را از هر منطقه در داخل منطقه گنجاندن کمک می دهد.

سازمان از راه دور پهنای باند
اصطلاحی که ممکن است در رابطه با دسترسی به شبکه باند پهن راه دور تصور کنید، یک سازمان راه دور را شامل می شود. سازمان از راه دور یک طرح بازی وب پهن باند انفرادی است که برای خانه یا محل کار شما طراحی شده است. این به چند قطعه دنده نیاز دارد که هر یک از هزینه های یکبار مصرف هستند: یک گوشی از راه دور، مانند یک کارت از راه دور یا سیم رادیویی، و یک سوئیچ از راه دور. علاوه بر این، شما باید یک کمک باند پهن بخرید که هزینه ثابتی است. شما نمی توانید از ابزارهای باند پهن راه دور خود بدون کمک مستمر پهنای باند استفاده کنید. ابزارهای راه دور و دسترسی به وب باند پهن با هم سازمان پهنای باند راه دور شما را تشکیل می دهند. در زمانی که مورد استفاده قرار می گیرد، سازمان با استفاده از این ابزارهای راه دور که از یک نوآوری فوق العاده از راه دور (معروف به Wi-Fi) استفاده می کنند، اطلاعات را به انجمن وب پهنای باند شما ارسال می کند. متعاقباً، شما واقعاً می خواهید از هر جایی در داخل گنجانده شده به وب دسترسی پیدا کنید، نه اینکه در ناحیه سوئیچ از راه دور خود را ثابت کنید.

راهنما پهنای باند از راه دور
دسترسی به وب پهنای باند از راه دور در مناطق خارج از خانه یا محل کار نیز رواج دارد. در حالی که پهنای باند را در نظر می گیرید، اصطلاح دیگری که ممکن است تصور کنید دسترسی به شبکه از راه دور است. اگرچه این دو اغلب برعکس با سازمان های راه دور استفاده می شوند، اما دقیقاً به یک معنا نیستند. دسترسی به وب پهن باند از راه دور در بیشتر موارد به یک بسته جامع اشاره دارد که هم به نوآوری از راه دور و هم به کمک پهنای باند می پیوندد و می توانید به آن بپردازید. از دو جهت با سازمان راه دور متفاوت است: 1) هم نوآوری و هم مدیریت را در بر می گیرد، در حالی که داشتن یک سازمان راه دور مستلزم خرید هر دو است، و 2) بیشتر در مناطق بزرگتر خارج از خانه یا محل کار استفاده می شود، مانند منطقه مرکزی شهر یا محوطه مدرسه.

مناطقی که به شبکه پهنای باند راه دور دسترسی دارند به عنوان مناطق مورد علاقه شناخته می شوند. Starbucks Espresso و Lines Books دو خرده فروش معمولی هستند که مناطق مورد علاقه وب را برجسته می کنند. مناطق مرکز شهر در جوامع شهری بزرگتر و پایانه های هوایی قابل توجه دو منطقه عمومی عادی هستند که علاوه بر این، مناطق مورد علاقه وب را برجسته می کنند. همه آنها به وب پهنای باند از راه دور دسترسی می دهند. این کمک عموماً توسط ابزارهای دستی رایانه‌های شخصی استفاده می‌شود که از راه دور آماده شده‌اند، به این معنی که برای ارتباط با وب از طریق ابزارها یا کارت‌های راه دور داخلی یا خارجی مناسب هستند. با وجود این، آنها به عضویت پولی در کمک باند پهن که به ویژه برای این استفاده از راه دور برنامه ریزی شده است، نیاز دارند.

پهنای باند از راه دور همه کاره
در دسترس بودن وب از راه دور در تلفن ها نیز بدنامی را پر می کند. تلفن‌ها و ابزارهای مختلف از جمله برنامه‌های قابل حمل ویندوز، در حال حاضر همه با نوآوری‌های پیشرفته از راه دور برنامه‌ریزی می‌شوند. این به آنها امکان می دهد تا با یک دسترسی به وب پهن باند راه دور یا از طریق سازمان PDA خود به وب ارتباط برقرار کنند. EDGE و EVDO دو مورد از معروف‌ترین نوآوری‌های فریمورک قابل حمل هستند که توسط طراحان سلول استفاده می‌شوند.

EDGE (نرخ‌های بهبود یافته اطلاعات برای پیشرفت GSM) از طریق شبکه‌های GSM (Worldwide Frameworks Portable) در سال 2003 به آمریکای شمالی وارد شد و در حال حاضر در سراسر جهان قابل دسترسی است. EDGE نرخ انتقال اطلاعات را افزایش می دهد و قابلیت اطمینان انتقال را در تلفن های همراهی که از آن استفاده می کنند توسعه می دهد. مهمتر از همه، به تلفن همراه اجازه می دهد تا از راه دور با وب ارتباط برقرار کند، با این حال سرعت دانلود آن اساسا کمتر از سایر پیشرفت های همه کاره از راه دور است.





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: